Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 25 lipca 2013

Metryczka dla Stasia

Trochę mnie nie było, ale musiałam oswoić się z nową sytuacją :)
Przede wszystkim chcę podziękować bardzo serdecznie za wszelkie gratulacje i życzenia zamieszczone pod poprzednim postem - z całego serca Wam dziękuję.
Specjalne podziękowania należą się mojej koleżance  Danusi za tę oto śliczną karteczkę
i piękne, ciepłe życzenia wewnątrz - Danusiu dziękuję :))

A teraz pokażę Wam metryczkę, którą wyszyłam Stasiowi
wyszywanie włącznie z imieniem było dawno skończone, czekało tylko na dzień. Nawet koleżanka, której pokazałam haft przed urodzeniem się Stasia zapytała: a nie będziesz musiała pruć? Na moje szczęście Staś zdecydował się pozostać Stasiem więc nie było konieczności prucia :))

8 komentarzy:

  1. Cudowna metryczka Elu :-) Włożyłaś w jej zrobienie wiele serca - to widać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu - to prawda, że włożyłam w nią wiele serca.

      Usuń
  2. poprostu cudo oprócz wiadomo ogromu pracy włożyłaś w ta metryczke całe serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna,uściski dla Stasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Eluniu, w imieniu Stasia również :))

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...