Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 27 lutego 2014

Smalls SAL - luty

Wczoraj należało pokazać swoje lutowe dokonania na polu xxxx.
Wczoraj pojechałam odwiedzić mojego wnusia i dlatego dopiero dziś z poślizgiem - mam nadzieję, że organizatorka mi wybaczy - prezentuję co udało mi się zrobić w tym miesiącu.

Większość prac już pokazywałam tu na blogu, bo to części innych SAL-ów, ale teraz będą razem.
Najpierw ostatni domek z serii Cottage of the Month - kwiecień
wzór  firmy Country Cottage Needlework
kanwa Aida Zweigart 16 ct, mulina Ariadna wg zamiennika

Kolejny SAL, w którym biorę udział to "SAL wielkanocny", a to moje xxx jajka - autorką wzorów jest Elisa Tortonessi
kanwa Aida Zweigart 20 ct, kolor 100 - biały, mulina Anchor 1218,
wielkość wzoru: 90 x 130 krzyżyków, wielkość haftu: 11 x 16 cm
kanwa Aida Zweigart 20 ct, kolor 309 - piaskowy, mulina Ariadna 1808 i 1699,
wielkość wzoru: 90 x 130 krzyżyków, wielkość haftu: 11 x 16 cm
jeszcze nie są oprawione, bo na razie nie mam koncepcji, ale myślę, że powstaną z nich kartki świąteczne.
I na koniec kwadrat wyszyty do projektu "Kołderka za jeden uśmiech" (quilt for ill children) - traktor Tom
wzór pochodzi z tej strony
kanwa Aida Zweigart 14 ct, kolor biały, mulina Ariadna
ja wyszyłam, a teraz jedna z naszych zdolnych kołderkowych cioteczek z niego i kwadratów wyszytych przez inne dziewczyny uszyje przepiękną kołderkę.

23 komentarze:

  1. Pracowicie i pięknie! Bardzo sympatyczny traktorek. I jak zwykle zachwycam się zającowym jajkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To może zamiast zachwycać się weźmiesz igłę, nici i wyhaftujesz sobie? :))

      Usuń
  2. returning your visit. I love the country cottage and the brown tree is amazing. Did you make any mistakes? I would have.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much :)
      I didn't make mistakes :)

      Usuń
  3. Świetne prace :) też mam Small SALa o :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Widziałam u Ciebie zakładkę Small SAL-a :)

      Usuń
  4. bardzo mile! Lubie duzo krulki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie hafty - świetnie! Szczególnie podobało mi się niezwykłe drzewo wielkanocne. Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że hafty się podobają.

      Usuń
  6. Thank you for the comment on my blog. I love your Easter Egg designs, especially the brown tree. It is beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  7. They are all beautiful. I especially love the tree!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice finishes, especially the eggs.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze hafciki, traktorek na pewno wywoła niejeden uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Great smalls that you were stitching last month. Elisa Tortonesi's Easter eggs look really gorgeous.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...