Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 18 września 2017

Urodziny Jasia cd. i podaj dalej

Długo mnie nie było, ale impreza urodzinowa była tak udana, że zaraz po niej jubilat nam się rozchorował i babcia była potrzebna do opieki. Z tego też powodu spadło tempo robótkowe, bo chory roczniak jest bardzo męczący więc po wieczornym powrocie do domu nie raz nie miałam siły wziąć igły do ręki. Niemniej troszkę robiłam i teraz będę Wam pokazywać.
Zacznę od kartek dla Jubilata:
od prababci kartka - książka
i w środku z kieszonką na pieniężny prezent
od babci i dziadka dodatek do kołderki - easel card
zamknięta
i stojąca
Taką karteczkę zobaczyłam na blogu Danfi i zainspirowana nią oraz dzięki wydatnej pomocy Danusi - jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję - (wycinanki,  śliczny papier i aniołek) zrobiłam swoją.

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy "Podaj dalej" u Jasiowej mamy i oczywiście zapomniałam o tym fakcie więc kiedy dostałam przesyłkę, na której nazwisko nadawcy nic mi nie mówiło, byłam przekonana, że to "wędrująca książka" ( na którą też jestem zapisana). Na szczęście Asia w karteczce napisała z jakiej okazji jest przesyłka i wtedy sobie przypomniałam.
A oto prezent od Asi
piękna decoupage'owa zakładka do książki
i z drugiej strony
a tu całość prezentu
karteczka, przydasie do kartek i haftu oraz coś dla ciała.
Asiu jeszcze raz serdecznie dziękuję za prezent i zgodnie z zasadami zabawy ogłaszam jej kontynuację.
Trzy pierwsze osoby, które w komentarzu poniżej wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie przesyłkę - upominek. Na jego przygotowanie mam rok, ale mam nadzieję, że uda mi się przygotować wszystko w krótszym czasie. A obdarowane po otrzymaniu prezentu zobowiązują się do ogłoszenia takiej zabawy na swoim blogu.
Chętne do zabawy:
1. Danusia 
2. Agnieszka
3................ 

Musiałam włączyć moderację komentarzy, bo znów w blogosferze pojawił się spamer, który zostawia  bezsensowne komentarze.
Widziałam na kilku blogach, że dziewczyny też mają ten sam problem - mam nadzieję, że wkrótce to się uspokoi.

16 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo, że jesteś zadowolona z przesyłki :) A ta kartka easel jest po prostu cudowna! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki! Asia pięknie Cię obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności, cudowności.
    Ach Ci spamarzy... grrrr brrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, kartki śliczne, szczególnie ta z aniołkiem.
    Gratuluję przydasiowego prezentu. Jak masz jeszcze miejsce, to zapisuję się do zabawy, bo potrzebuję motywacji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu! Prześliczne karteczki, Ta z Aniołkiem bardzo mi się podoba, Prezent Wspaniały - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu prześliczne kartki, ta od Dziadków cudna jest.
    prezent dostałaś super, ale już jestem zapisana na podaj dalej u 3 osób, więc na razie muszę przystopować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki, a zwłaszcza ta z aniołkiem. Rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, piękne kartki dla Jasiulka, szczególnie ta z aniołkiem mnie urzekła. Gratuluję tak pięknego prezentu i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczki aniołkowe są przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent od Jasiowej Mamy bardzo fajny, a kartki dla roczniaka przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu karteczki piękne :-) Ta z aniołkiem wyszła Ci naprawdę wspaniale :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przede wszystkim Twoja zasługa Danusiu - jeszcze raz dziękuję :))

      Usuń
  12. Piękności do ciebie dotarły. Chętnie zapiszę się na zabawę Podaj dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...