Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 31 sierpnia 2017

Urodziny Jasia

Wczoraj mój młodszy wnuk skończył roczek - kiedy to przeleciało?
Impreza będzie w niedzielę, ale dziś pokażę Wam kołderkę, którą Jasiek dostanie w prezencie od babci. 
Tutaj pokazałam haftowane kwadraty, a teraz już przepięknie oprawione
i plecki
Do kompletu jest jeszcze podusia
przód
i z tyłu

Całość uszyła Grażka jedna z "kołderkowych cioteczek"- Grażyna jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję :)
Myślę, że za kilka lat Jasiek też będzie nią zachwycony - podobnie jak ja.
Dziękuję też mojej koleżance Anduli za sesję fotograficzną, bo ja telefonem nie byłam w stania zrobić zdjęcia kołderce.

22 komentarze:

  1. Twój wnuczek Elu z pewnością jak troszkę urośnie będzie zachwycony :) Śliczny komplet powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, cuda pokazujesz! Przepiękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu piękny prezent przygotowałaś dla wnusia. Świetna jest ta kołderka i podusia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Piękny Prezent przygotowałaś dla wnusia, A wnusiowi życzę samych szczęśliwych Chwil - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo Eluniu ale śliczność, ach Twój wnuczek ma super Babcię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny prezent od serca!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Jasia! Piękne prezenty dostanie od Babci.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Babcia stanęła na wysokości zadania i podaruje Jaśkowi cudowną kołderkę!
    Wszystkiego najlepszego dla Wnusia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękność nad pięknościami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kołderka, super hafciki dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kołderka i podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie , że się podoba . Twoja zasługa też jest ogromna . Tyle hafcików przygotowywałabym ze dwa lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wiem ile czasu zajęłoby mi zszycie tych kwadratów w całość, a i tak nie byłoby tak pięknie :))

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny prezent! I ile w nim Twojego serca:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...