Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 19 maja 2018

Kartkowanie z Anią - maj

W zabawie u Ani w tym miesiącu projektantką jest Sylwia - oto jej wytyczne:
A teraz moje interpretacje:
- Boże Narodzenie - renifer i śnieżynki
tutaj wykorzystałam jedną z bombek wyhaftowanych w zabawie u raeszki (pokazałam w poprzednim poście)
- okolicznościowa - I Komunia święta - kielich lub krzyż
i koperta do niej
i na tą samą Komunię
trzecia kartka
i koperta
Kartki wielkanocnej nie robiłam tym razem.
Na koniec kolaż dla Ani

12 komentarzy:

  1. Świetne kartki Eluniu, ta pierwsza z haftowaną bombeczką super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyszły, jak zawsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Przeurocze karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, przepiękne kartki. Bardzo podoba mi się forma książeczek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki, Elu!
    Bardzo podoba mi się reniferkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu śliczne te Twoje karteczki, zwłaszcza te komunijne. Prostota i elegancja.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...