Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 15 maja 2018

Majowe bombki

Za oknem piękna wiosna, a ja haftuję bombki do zabawy u raeszki
ale wcale mi to nie przeszkadza.
Oto moje obowiązkowe hafty
Nadal tylko same hafty - a ja siedzę i xxx Zygzaka McQueena.
Dodatkowym haftem był taki oto skrzat
a ponieważ był za duży na zawieszkę więc wylądował na karteczce
Pierwszy haft czyli bombka z reniferem ciągnącym sanki również wylądował na kartce
i zgłoszę go do zabawy u Ani
Wszystkie hafty powstały z mulin resztkowych więc zgłoszę je do zabawy u Moniki

i są to hafty świąteczne więc również zgłoszę je do zabawy u Kasi

12 komentarzy:

  1. Fajnie wykorzystane te małe hafciki ,karteczka ze skrzacikiem zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne hafty a karteczka ze skrzatem cudowna. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super hafciki Eluniu, pięknie te maleństwa wykorzystałaś do kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Bardzo Piękne Hafciki i Przeurocze karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafciki , u mnie skrzacik tez na kartce wylądował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka ze skrzatem jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu, jak zawsze urocze hafciki, a skrzacik ślicznie wygląda na kartce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny skrzat, też jednego haftowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki i śliczne karteczki z nimi zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra! I swietnie wkomponowane w karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu super wykorzystałaś dwa hafciki. Zrobiłaś śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...