Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 15 czerwca 2018

Czerwcowe bombki

Za kilka dni zaczyna się lato, a ja przynoszę Wam kolejne ozdoby na choinkę, które haftujemy w zabawie u raeszki
Oto one 
i hafcik dodatkowy
on jako jedyny doczekał się oprawy i powstała taka zawieszka
 I kolaż dla Agnieszki
W następnym poście pokażę Wam co zajmowało mnie w ostatnim czasie - wreszcie udało mi się skończyć i mam nadzieję, że w końcu zacznę oprawiać te bombki.
Hafty powstały przy użyciu mulin resztkowych więc zgłoszę je do zabawy u Moniki
a ponieważ są to hafty świąteczne więc zgłoszę je do zabawy u Kasi
i u Bukfy

16 komentarzy:

  1. Piękny ten zielony odcień kanwy ,wspaniale wygląda na nim biały haft :-)
    Śliczne wszystkie zawieszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bombeczki, a najbardziej podobają mi się te saneczki, są urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. saneczki są śliczne! bombeczki oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek jest przeuroczy :)
    Saneczki w oprawie wyglądają bajecznie! Bardzo podoba mi się ta oprawa. Czekam na odsłonę bombek w oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombeczki, bardzo urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu! Prześliczne Hafciki, Wspaniała praca, Kolory pięknie się prezentują, Saneczki maja Piękną oprawę - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, śliczne hafty, Sanie pełne prezentów mnie zachwyciły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie fajne ale te kolorowe saneczki mnie zauroczyły :) super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafty powstały a kolorowe saneczki bardzo mi się spodobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie prezentuje się biały haft na zielonej kanwie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. i mnie zaciekawiła ta zielona kanwa:)))fajnie to wygląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu hafty na zielonej kanwie super się prezentują :).

    Natomiast sanie z kolorowymi prezentami mnie zachwyciły. I super je oprawiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby prost, ale jak ładne :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...