Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 30 września 2018

Wrześniowe kartki

W zabawie u Ani w tym miesiącu obowiązuje 
przy czym Ania pozwoliła na wykorzystanie co najmniej 3 elementów niekoniecznie leżących w jednej linii.
Moja kartki prezentują się tak
- okolicznościowa 
polne kwiaty - kwadrat - niebieski - warstwy 
wzór Vervaco znalazłam w sieci
haft powstał przy użyciu mulin bez numerów więc zgłoszę ją również w zabawie u Moniki 
- wielkanocna
kwadrat - niebieski - warstwy - stempel
 stempelek od hubki  - dziękuję
I kolaż dla Ani

Kartka wielkanocna spełnia również wytyczną w zabawie u Magos
więc zgłoszę ją i tam.

Została mi jeszcze do zmontowania kartka na zabawę u Uli, a jutro już nowy miesiąc i kolejne wyzwania - ciekawa jestem co wymyślą organizatorki.
Miłej niedzieli Wam życzę :)

9 komentarzy:

  1. Ta okolicznościowa jest cudna , jakie delikatne te kwiatuszki !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu obie kartki śliczne, ale kwiaty skradły mi serce.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, tak świeżo wyglądają w tym błękicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Obie karteczki są Przeurocze, Bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne obie! Jestem pod wrażeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu super karteczki, zwłaszcza ta wyszywana. Piękny haft i świetna ta rameczka wykrojnikowa.
    POzdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu, ale śliczności. Ten haft z kwiatuszkami taki uroczy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...