Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 15 września 2018

Bombki we wrześniu

W zabawie u raeszki
powstały kolejne hafciki - bombki
i hafcik dodatkowy
który zaraz został oprawiony
Oprócz tego oprawiłam hafcik z lipca - pokazywałam tutaj- ponieważ nie mieścił się w standardową oprawę haftów dodatkowych więc zrobiłam zawieszkę - shaker
Bardzo spodobał mi się ten bałwanek więc wyhaftowałam mu kolegę
i też oprawiłam go w zawieszkę - shaker
Hafciki zgłoszę do zabawy u Kasi
Wszystkie powstały z mulin bez numerów więc zaniosę je również do Moniki
Jeszcze tylko kolaż dla raeszki
i mogę iść popracować dalej.

9 komentarzy:

  1. Śliczne hafty, szczególnie te sympatyczne bałwanki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu! Bardzo Śliczne hafciki,Aniołek Cudowny a bałwanki Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne te shakery xxx, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na shakery jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. super:)piękne masz te rameczki na małe hafty:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu cudnie oprawiłaś hafciki :).

    Masz fajną niebieską kanwę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, ten aniołek xD jest śmieszny xD. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...