Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Kartki w grudniu

W tym miesiącu również post zbiorczy
U Magdy  na kartce miał być
oto moja kartka
Ania dała nam swobodę wyboru wytycznych na dowolny miesiąc z całego roku.
Ja wybrałam
moja kartka okolicznościowa
Ula również pozwoliła nam wykonać kartkę wg dowolnej mapki z poprzednich miesięcy, wybrałam mapkę listopadową
a tak prezentuje się kartka
hafcik śnieżynki z grudniowego bombkowania u raeszki

Kartki powstały na szybko, żeby zaliczyć zabawy, bo zupełnie brakuje mi czasu - mamę mam w szpitalu, a po wypisie zabieram ją do siebie więc muszę przeorganizować całe nasze życie.
Dlatego też serdecznie przepraszam koleżanki, od których dostałam życzenia imieninowe oraz MałgosięX, u której wygrałam cudny grudniownik, że nie pochwaliłam się prezentami - jak tylko trochę się ogarnę to z pewnością to nadrobię.

14 komentarzy:

  1. Ele zdrówka dla mamci i dla Ciebie spokoju w tej przedświątecznej gonitwie. Tym bardziej cieszy mnie fakt , że nie zapomniałaś o mojej zabawie. Irysek jest cudny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu, Mama jest teraz najważniejsza, mam nadzieję, że wraca do zdrowia.
    Twoje kartki są cudowne, szczególnie ta z iryskiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki przepiękne. Dużo zdrowia dla Mamusi a dla Ciebie siły i wytrwałości. Wiem jak trudno jest się opiekować starszą chorą Mamą. Moja ma 87 lat i od wielu lat cierpi Alchajmera, który postępuje i postępuje. Latem przeżyła sepsę. Czasem jest naprawdę trudno. Zatem siły, cierpliwości i zdrowia oraz wsparcia najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki przygotowałaś, szczególnie tą z haftem matematycznym - już dawno nie widziałam tej techniki. Przesyłam pozdrowienia dla Ciebie i Mamy, mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Szczególnie ta okolicznościowa :) Cieplutkie pozdrowienia i dużo zdrówka dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, dużo zdrowia dla mamy, a dla Ciebie sił i cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu! Mamie życzę zdrowia najlepszego, Karteczki Wszystkie są przepiękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kartki Eluniu. Zdrówka dla mamy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, karteczki śliczne, ładne masz wykrojniki.
    Mamie życzę dużo zdrowia, a Tobie wiele sił i cierpliwości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne są wszystkie karteczki. Wesołych Świąt Elu, niech marzenia się spełniaja w nadchodzącym Nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe kartki przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki! Dużo, dużo zrrowia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i na szybko, ale bardzo łądne kartki powstały :)
    Zdrowia dla Twojej mamy. Uporządkuj co musisz i szybko do nas wracaj!
    Dziękuję za rok wspólnej zabwy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...