Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 14 grudnia 2018

Bombki w grudniu

Dziś ostatnia odsłona haftowanych bombek w zabawie u raeszki
oto one
i hafcik dodatkowy
który znalazł się na kartce w październikowej zabawie u Uli
natomiast śnieżynka wylądowała na kartce grudniowej
Niestety w związku z chorobą mamy i komplikacjami z tym związanymi nie udało mi się oprawić wszystkich bombek. Mam nadzieję, że mimo tego raeszka zaliczy mi tę zabawę.
Hafty powstały z mulin bez numerów więc zgłoszę je w zabawie u Moniki
oraz w zabawie u Kasi

11 komentarzy:

  1. Eluniu - śliczne hafciki i kartki :)
    Chochlik zrobił Ci zamieszanie, bo to są bombki grudniowe, a nie listopadowe. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku serdecznie dziękuję za informację, już poprawiłam - tak to jest jak się człowiek spieszy.

      Usuń
  2. Eluniu! Prześliczne hafcik, I Przeurocze Karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kartki zrobiłas z bombek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zaliczy, bo to super kobita. :) Prześliczne bombeczki, miło się na nie patrzy. :) Zdrówka życzę mamie, całym sercem życzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne bombeczki, Eluniu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżynka super się prezentuje i śliczne kartki zrobiłaś :).

    Eluniu pewnie, że zaliczam zabawę. Hafty robiłyście dla siebie i, to od Was zależało co z nimi zrobicie. Twoje spokojnie poczekają na dalsze zastosowanie :).

    Dużo zdrówka dla mamy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja Kochana dziękuję za udział w zabawie, za wszystkie hafty i wytrwałość :)
    Prace śliczne i najwazniejsze wykonane z sercem.
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...