Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 22 lutego 2020

Kartki BN 2020 - luty

W zabawie u Uli
ponownie mamy do wyboru wersję trudniejszą 
- kartkę pop up twist
i łatwiejszą
- zwykłą kartkę z następującymi elementami: śnieg/śnieżynka - jeleń, łoś, renifer.
Zdecydowałam się zrobić kartkę trudniejszą - korzystałam z kursu Agnieszki - tutaj. Przygotowanie bazy nie zajęło mi wiele czasu, choć muszę przyznać, że po raz pierwszy najpierw zrobiłam sobie szablon ze zwykłej kartki z bloku. Natomiast jak zwykle u mnie największą trudnością było ozdobienie kartki.W końcu po wielu próbach powstała i oto jest 
ze względu na wypełnienie wnętrza kartka nie jest do końca płaska i sama lekko się otwiera więc zrobiłam do niej ozdobną banderolę 
a tak wygląda w środku
Udało mi się połączyć wszystkie trzy wytyczne:
- pop up twist
- śnieżynki na papierze
- renifer .
Ciekawa jestem jaką formę Ula wymyśli na marzec, a tymczasem znikam kończyć prace na pozostałe zabawy, bo koniec miesiąca blisko.
Kto dziś baluje - życzę udanej zabawy, a pozostałym udanego weekendu.

17 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś. Śliczna kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu wyszła świetnie !!! Piękne papiery wybrałaś i świetnie ją ozdobiłaś. I Widzę mój ukochany stempelek z choinką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie zobaczyłam go po raz pierwszy i musiałam go kupić, mam jeszcze gwiazdkę.

      Usuń
  3. Kartka wyszła przepięknie, wszystko pięknie się ze sobą komponuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, no no, ale sobie cudownie poradziłaś z wytycznymi. Przepiękna jest ta choineczka z życzeniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne niebieskie papiery w tle :-)Wspaniale zapełniłaś ścianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Podoba mi się kolorystyka, taka zimowa oraz ozdoby, które zgrabnie zastosowałaś. Banderolka doskonale spełnia swoje zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Z taką forma kartki jeszcze się spotkałam :-) Bardzo efektowna i piękna :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę wersję kartki w stylu pop up.
    Twoja jest piękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ciekawa forma i wykonanie, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowa kartka, jeszcze takiej ciekawej nie widziałam, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie Ci ta kartka Eluniu wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, przepiękny jest Twój składaczek i super pomysł na przytrzymanie go banderolą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Elu super karteczka wyszła :) Fajnie, że spróbowałaś :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...