Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 8 lutego 2020

SAL z Marią Brovko - 1

Zapisałam  się na SAL organizowany na blogu Świry rękodzieła 

Będziemy haftować wzory Marii Brovko   - 1 wzór na dwa miesiące.
Pierwszy to zimowy lisek  
Rudy ojciec, rudy dziadek,
Rudy ogon - to mój spadek,
A ja jestem rudy lis.
Ruszaj stąd, bo będę gryzł.
Jan Brzechwa
o taki
a tu już mój lisek
kanwa Aida 14 ct biala, mulina DMC wg klucza
który powędruje do projektu "Kołderka za jeden uśmiech" i mam nadzieję, że pięknie oprawiony przez szyjące cioteczki ucieszy jakieś dziecko.

20 komentarzy:

  1. Eluniu- mistrzowsko wykonany lisek! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kogos bardzo ucieszy, super lisek Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ELu cudny hafcik , niczym nie odbiega od oryginału. Fajnie go wyszyłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny hafcik ,wymarzony na kołderkę !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik :-)
    Cudnie przyozdobi kołderkę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy lisek, pięknie wyszyty.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszedł haft! i super, że przekazany dla dzieciaczków. Bardzo dziękujemy za udział w naszym SALu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolory są cudowne :) Też swój muszę zacząć, bo cudnie wygląda skończony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu takie lisek rozgrzeje nie jedno małe serduszko.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z niego ruda słodzinka, no cudny!! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziaczek :) Fajny pomysł, aby lisek trafił na kołderki :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, to jest mysl z kolderkami dla dzieciaczków.... Rewelacyjny pomysł i swietny lisek :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...