Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 4 marca 2021

Kreatywnie zaszukani _2 i "Wielkanoc 2020-2021" - marzec

 Dziś tak na szybko, bo zaczął mi się remont łazienki - na razie jest totalna demolka - przychodzę pokazać Wam pracę, która wpisuje się w dwie zabawy u Ani  i u Małgosi 

W tym miesiącu szukamy inspiracji w szufladzie kuchennej lub ogólnie w kuchni. Kiedy tylko zobaczyłam wytyczną od razu wiedziałam co chcę zrobić. Obawiałam się tylko czy podczas ubiegłorocznego remontu kuchni (porządków przy okazji) nie wyrzuciłam potrzebnych mi akcesoriów. Okazało się jednak, że chomik zwyciężył i w szufladzie znalazłam plastikowe widelce 
Zabrałam się więc do pracy i tak powstała ozdoba wielkanocna 
na płasko
i stojąca 
To tyle na dziś.

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł i śliczna ozdoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko, Elu. Wygląda jak paw z rozłożonym ogonem albo jak wachlarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowo i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pięknie i pomysłowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Mnie kojarzy się z wachlarzem.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i wykonanie!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity pomysł! Nie widziałam jeszcze takiej ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo za pomysł i niecodzienne wykorzystanie widelczyków, nigdy bym na to nie wpadła 🙂
    Piękna ozdoba świąteczna!
    Pozdrawiam słonecznie🌞

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Powstała cudna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł :) Jest ozdoba i w dodatku widelczyki się przydały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Widelczykowy wachlarz :) Inne kolorki wybrać i można na inne święta;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna ozdoba, pierwszy raz taką widzę Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...