Znajdziesz mnie tutaj

środa, 31 marca 2021

"Kreatywnie zaszukani" - marzec

 Dziś już ostatni dzień marca więc pora na prezentację pracy w zabawie u Ani 

W tym miesiącu inspiracji szukałyśmy w damskiej torebce / plecaku.
Jak wszem wiadomo damska torebka mieści różnorodne skarby - wszystkie niezbędne :) - ja w mojej znalazłam klucze 
Jak uda mi się przeprowadzić kolejny remont w domu - tym razem padło na przedpokój - to będzie mi potrzebne miejsce na klucze. Gdzieś kiedyś znalazłam taką szafkę na klucze 
i postanowiłam ją wykorzystać. Wyhaftowałam fragment wzoru autorstwa Veronique Enginger 
i zamontowałam w drzwiczkach zamiast tych słoneczników 
Myślę jeszcze o przemalowaniu całej skrzynki, ale to dopiero po remoncie jak już będę miała nowe meble.
Mam nadzieję, że Ania zaliczy zadanie.
Nie wyrobiłam się z zabawą u Ani Iwańskiej, ale myślę, że w kwietniu uda mi się nadrobić.

7 komentarzy:

  1. Ten śliczny kluczyk pięknie pasuje do szafki na klucze.
    Pozdrawiam, Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu, cudnej metamorfozy dokonałaś :-) Śliczna szafeczka na klucze :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szafeczka ma teraz piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zmiana. Haftowany klucz jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu no cóż trochę mi smutno, ale wierze że uda Ci się nadrobić kartki. Czasem tak bywa, są sprawy ważne i ważniejsze. Ja to doskonale rozumiem.
    Pomysł na szafę na klucze jest doskonały a ten hafcik cudny. Ale fakt ten kolor ramki zdecydowanie bym zmieniła.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że tak! To świetny pomysł! Skrzyneczka tylko na tym zyskała! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...