Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 23 kwietnia 2021

Kreatywnie Zaszukani - kwiecień

 Dziś przychodzę do Was z pracą wykonaną do zabawy u Ani 

W tym miesiącu inspiracji do wykonania pracy szukamy w pokoju dziecięcym.
Nie mam już pokoju dziecięcego, bo dzieci dorosłe i na swoim, ale jest kącik, w którym schowane są zabawki wnuków - jak przyjeżdżają do nas to zabawki już na nich czekają. 
I właśnie w tym kąciku znalazłam maskotkę Kubusia Puchatka 
Ostatnio jak rozmawiałam przez telefon ze starszym wnukiem to dowiedziałam się, że zaczął czytać książkę o Kubusiu Puchatku - postanowiłam więc zrobić mu zakładkę do tej książki. Znalazłam wzorek pasujący wielkością  i wyhaftowałam go 
a potem powstała zakładka:
front 
i tył 
Mam nadzieję, że mu się spodoba.

13 komentarzy:

  1. Miś Puchatek jest ponadczasowy i na pewno sie spodoba ta śliczna zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się spodoba, Kubuś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchatek uroczo się uśmiecha i zachęca do czytania, urocza zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, to zakładka idealna do książki o Kubusiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zakładka. :)
    Będzie ulubioną i często używaną. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu przesłodki Kubuś.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj na pewno się spodoba. Kto nie lubił w dzieciństwie Kubusia Puchatka, ba znam osoby w sile wieku które do dziś się nim zachwycają.
    Elu cudny hafcik powstał i na pewno posłuży Stasiowi .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna zakładka- ucieszy wnuka i na pewno umili czytanie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zakładka! Idealnie pasuje do książki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki on słodki... Super zakładka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Czytanie z Kubusiem będzie jeszcze przyjemniejsze!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...