Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

C & K - nauka dziergania i supłania - lekcja 4

 W zabawie u Reni 

dziś lekcja 4 - dodawanie i odejmowanie oczek we wzorze - fala i zygzak
Postanowiłam kontynuować robienie powłoczek na poduszki, tym bardziej, że obydwa wzory świetnie nadają się do wykorzystywania różnych resztek włóczek. 
Najpierw powstała fala  
robiłam do wykończenia motków włóczek. A tak wygląda poduszka 
i tył 
Nie wiem czemu zamiast koloru zielonego na zdjęciach wyszedł niebieski, tu lepiej widać realny kolor 
Bardzo lubię ten wzór, bo fajnie wygląda również w jednym kolorze.
Kiedyś od naszej blogowej koleżanki, Lidzi dostałam taką małą podusię 
teraz postanowiłam wydziergać jej nowe ubranko. W ruch znów poszły resztki włóczek i tak powstał zygzak 
i podusia w nowym ubranku 
No to odrobiłam kolejne zadanie :)

10 komentarzy:

  1. Eluniu, pięknie ubrałaś podusie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrobione na 6+;) świetne poszewki, w domciu takich dodatków nigdy za wiele, a jeszcze jak tak fanie wyglądają to cieszy oczy nie tylko domowników:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Elu , świetne te Twoje powłoczki na poduszkę . Przydadzą się na 100%.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne ! Obie swietne a ta pierwsza tez na kocyk wzor sie nadaje, chyba wydziergam cos takiego :) dzieki za demonstracje :):);)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknośći powstały.Zadanie super wyk8nalas.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, fajna nauka, fale mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wystroiłaś podusię

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne poduszki Ci wyszły, podobają mi się i chyba muszę pomyśleć nad taką z falą:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...