Znajdziesz mnie tutaj

sobota, 23 kwietnia 2022

Kalendarz adwentowy - zadanie 4

 Parę dni temu minęły święta wielkanocne, a ja dziś przychodzę z kalendarzem adwentowym - zabawa u splocika 

W zadaniu 
obowiązują takie wytyczne: 
Mikołaj nr 6
stroik ze świeczką nr 15
Tym razem nie miałam kłopotu ze znalezieniem odpowiednich wzorków i tak powstały hafciki 
Tu już z numerkami 
I kolaż dla splocika 
Na koniec dotychczas wykonane hafty razem 
Miłego weekendu Wam życzę, a ja idę haftować maki, bo w poniedziałek trzeba pokazać postępy w hafcie.

9 komentarzy:

  1. Hafcików przybywa i coraz bardziej cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki wykonałaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, ja bardzo lubię podglądać wasze hafciki kalendarzowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne te hafciki, Eluniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne hafciki :) A świeczka jest nawet trochę podobna do mojej kolorowanki . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafty:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne Elu Twoje wzorki a pomysł z pokazaniem tego kalendarza bardzo mi się podoba!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne hafciki wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...