Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 1 maja 2022

Kołderkowo i "Wędrujący zeszyt"

 W oczekiwaniu na nowe wytyczne do zabaw, w których biorę udział, wyhaftowałam dwa kwadraty na kołderki do projektu "Kołderka za jeden uśmiech" 
- dla ciężko chorego Kajtusia, który lubi misie 
- dla Klaudusi wielbicielki telewizyjnego programu "Domisie" 
Mam nadzieję, że spodobają się dzieciom.

W styczniu na blogu Basi H. zapisałam się na zabawę 
która polegała na zrobieniu wpisu (w ciągu 14 dni) w zeszycie gdy do mnie trafi i odesłaniu go do kolejnej uczestniczki. Zeszyt wędrował po kraju i na początku kwietnia dotarł do mnie od Mięty, a ponieważ byłam ostatnią na liście to odesłałam go do organizatorki. W przedświątecznym rozgardiaszu zapomniałam o zrobieniu zdjęć. Zdjęcia wpisów wszystkich uczestniczek możecie zobaczyć w poście podsumowującym zabawę na blogu Basi - klik.

Zabawa była bardzo przyjemna i miło było przeczytać wpisy poprzedniczek.
Basi jeszcze raz dziękuję za możliwość wzięcia udziału w ciekawej zabawie. 

5 komentarzy:

  1. Powiem tak , świetne te hafciki zrobiłaś na kołderki, dzieciaki będą na pewno super zadowolone. Co do zeszytu to widziałam wpis u Basi i uważam że to był dobry pomysł na zabawę. Niestety nie zapisałam się do niej , bo znam siebie.... jeszcze nie zrobiłam karty do albumu Lidzi i Ewy i pewnie już nie zrobię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze kwadraciki,podusia z Domisiów świetna !Ciekawa jestem jak wstawiasz do zdjęcia logo kołderek?Pewnie musi być jakiś specjalny program.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie. Czytanie Twojego wpisu było przyjemnością. Z pewnością jeszcze nie raz wrócę do Wędrującego Zeszytu. Rewelacyjne kołderkowe hafty

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołderkowe hafciki urocze. Bardzo fajna zabawa z tym wędrującym zeszytem, pamiętam podobną jeszcze ze szkolnych czasów, o zgrozo pół wieku temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, urocze kołderkowe hafciki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...