Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 2 maja 2022

Maki - odsłona 3

Dziś kolejna odsłona postępów w pracy nad makami 

Niewiele przybyło, bo w ostatnich dniach ręce mam zajęte drutami :).
Wróciłam do starego tamborka, na Nurge było mi niewygodnie haftować - za ciężki do trzymania w ręce, a stojak do tamborka zajęty (wiosna wisi na nim i czeka na swoją kolej).
A ja wracam do "drutowania" - muszę skończyć, bo trzeba zabierać się za hafty do zabaw.
Miłego świętowania Wam życzę :) 

Elżusia - odpowiedziałam Ci na kołderkowie.

9 komentarzy:

  1. Super Elu, ważne że postępy są , byle do przodu. Obraz zapowiada się cudnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maczki coraz piękniej się zapowiadają.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba u każdej hafciarski jest za mało stojaków, ram i tamborków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień maków się wyłania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kolorki! Powodzenia w dalszym wyszywaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...