Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 26 czerwca 2023

"Rękodzieło i anagramy" - czerwiec

 Renia w swej zabawie 

na ten miesiąc podała nam takie wytyczne:
rozsypanka: E,E,W,D,C,E,R,I,W,L,Ę,E
rękodzieło: litera M i/lub D, kolor żółty, liście.
Na nadchodzące urodziny sąsiadki zrobiłam taką kartkę 
M - motyl
kolor żółty
liście
Z rozsypanki powstał tytuł "Dwie lewe ręce".
Z anagramami nie było łatwo, ale parę ułożyłam:
3 litery - lew, cel, rwę, drę
4 litery - dwie, lewe, ręce, wiec, więc, cele, drwi, elew, lecę, cedr
5 liter - wiele, wedle, Wedel, dęcie, drwię, cielę, wilec, wlecę
6 liter - ledwie
7 liter - widelec.
Na tym skończyła się moja "inwencja twórcza".

8 komentarzy:

  1. Piekna kartka, gratulacje za słowa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu literek było mało wiec i ułożenie sprawiało problem, bardzo się cieszę, że jednak Ci się udało. Kartka śliczna i bardzo pomysłowo przemyciłaś hafcik ;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Z anagramów to cienka jestem, zresztą nie bawię się z Wami. Jeżeli chodzi o kartkę to jest super , ważne że wytyczne Reni spełnione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :)
    Słów niewiele z takiej rozsypanki można ułożyć, ale najważniejsza jest zabawa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza słoneczna kartka, Eluniu.
    Pozdrawiam- Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kartka <3 Mam takie same wykrojniki :) Słówek dużo utworzyłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kartka! Zgadzam się - tym razem nie było łatwo z anagramami, choć wyrazy, które u mnie się nie znalazły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...