Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 13 czerwca 2023

To już jest koniec....

 ...zabawy u Marioli 
Przez cały rok tworzyłyśmy biscorniaczki wg wytycznych organizatorki.
W tym miesiącu miało być biscornu dziecięce, u mnie powstał taki hafcik 
kto zgadnie jaka to bajka?
A po zszyciu wygląda tak 
i druga strona 
I kolaż wszystkich razem dla Marioli 
U mnie powstało ich 13, bo w pierwszym miesiącu zrobiłam 2.
Marioli serdecznie dziękuję za organizację zabawy, bo dzięki udziałowi w niej mam kilkanaście drobiazgów na niezobowiązujące prezenty.

9 komentarzy:

  1. Śliczne biscornu, jeśli dobrze rozpoznaję jest to bajka Jaś i Małgosia, widzę nawet chatkę Baby Jagi. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne jest, wszystkie są urocze i ciekawe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam że to Jacek i Agatka o Jasiu i Małgosi jakoś nie pomyślałam. Wszystkie Twoje igielniki są świetne ale mnie najbardziej się podoba ten w biedronki. Kiedy cały rok tej zabawy przeleciał ?? Co prawda nie brłam w niej udziału ale dzielnie Wam kibicowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet igielników, co jeden to ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu, wszystkie igielniczki są super, a ten ostatni naprawdę bajkowy.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są przepiękne, sprawią wiele radości:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny igielnik wyszedł. Gratuluje tylu zakończonych haftów. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha wybrałyśmy ten sam wzór :) Tylko moja poduszeczka jeszcze nie jest zszyta bo jakoś nie mam weny. Ja ograniczyłam się do wzoru z jednej strony i przerobiłam drugą.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...