Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 29 września 2023

Dzień kawy

 Na jednej z grup na Fb ogłoszono zabawę, w której należało wyhaftować coś związanego z kawą. 
Dziś w "Dniu kawy" zabawa się kończy. 
U mnie dzień zaczyna się od kawy więc nie mogłam opuścić tej zabawy. Wyhaftowałam kawową zakładkę - kolaż dla Reni, żeby nie szukała 
A teraz z bliska 
i druga strona 
Zakładkę zgłaszam do zabawy u Reni - tu zasady 
a tu wszystkie prace jakie powstały dotychczas 
Została mi jeszcze jedna zabawa w tym miesiącu.

9 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka 🙂
    Ja wolę herbatę, mało pijam kawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta zakładką z kawą. Ja o dziwo bez kawy mogę funkcjonować ale bez herbaty nigdy , ale widzę wyżej że wcale nie jestem odosobniona. :-)
    Ciszę się bardzo że pozwoliła Ci ona zaliczyć kolejną zabawę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wyobrażam sobie poranka bez kawy, a kiedyś nawet dwóch;) zakładka świetna, na pewno umili czytanie:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też dzień kawy ,ale nie od strony haftu:)))dawno nic nie haftowałam,może czas wrócić do zabaw z Wami:)))piękny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zakładka. Też zaczynam dzień od kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego wzoru zakładki jeszcze nie widziałam - super wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój dzień też zaczyna się od kawy, a kiedy się parzy, kot dostaje jedzonko do miski. Zakładka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...