Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 8 października 2015

Karteczka i wygrane candy

Wczoraj nasza blogowa koleżanka Lidka - Czarna Dama obchodziła urodziny i z tej okazji zrobiłam dla niej karteczkę
- wzór ten sam co w poprzedniej tylko kolor inny.
Nawet PP spisała się rewelacyjnie, bo przesyłka priorytetowa wysłana we wtorek wczoraj była na drugim końcu Polski - szkoda, że niestety nie zawsze tak jest.
W swojej metryczce wymiankowej Lidka napisała, że marzy jej się posiadanie całej palety muliny Ariadna - dostała więc kilka moteczków i trochę bobinek do ich przewijania. Dołożyłam również kilka widokówek z mojego miasta i z okolic z których pochodzi moja mama.

A teraz będę się chwalić: jakiś czas temu wygrałam candy z niespodzianką u Kasi
zobaczcie jakie cudeńka dostałam
a do tego Kasia dołożyła jeszcze
jako rekompensatę za długie oczekiwanie na przesyłkę.
Kasiu jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję :))

26 komentarzy:

  1. cudna karteczka i gratuluje wspaniałego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) ale bym była zadowolona z takiej ilości wycinanek :) Kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo lubię niespodzianki - zarówno robić jak i dostawać.

      Usuń
  4. Pięknie wyhaftowana kartka. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eluniu kochana, karteczka jest najłądniejksza na świecie, bo moja :)
    A za prezent to ja na prawdę nie wiem jak CI mam dziękowac, siedzę sobie teraz i nawijam wieczorami, w kocu będzie super porządek :) Gratuluję wygranej, piekne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu cieszy mnie bardzo, że karteczka Ci się podoba i że trafiłam z niespodzianką, a Twoja radość jest najlepszym podziękowaniem :))

      Usuń
  6. Świetne te karteczki :) Proste, ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu - lubię takie proste, bo ja minimalistką jestem :)

      Usuń
  7. Zrobiłaś śliczną kartkę :).

    Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - najważniejsze, że podoba się adresatce :)
      A wygrana rzeczywiście superowa.

      Usuń
  8. Świetna karteczka :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka - co to za technika? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej. Kartka dla Lidki piękna, a mi się w tym roku październik za szybko zaczął i o Lidki urodzinach zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...