Znajdziesz mnie tutaj

środa, 17 stycznia 2024

"Winter Village" - zimowa wioska

 Ubiegłorocznym hitem na rosyjskojęzycznych forach i portalach hafciarskich był obraz «Шоколадная ночь» - "Czekoladowa noc" rosyjskiej designerki Химера. Mnie również on się spodobał, ale z wiadomych powodów nie było możliwości kupienia go. Na AliEkspress znalazłam chińską wersję tego obrazu i kupiłam sobie zestaw. Tu dla porównania oryginał i przeróbka 

Widziałam wyhaftowane obydwa i muszę przyznać, że chińska wersja bardziej mi się podoba.
W zestawie była biała kanwa 14 ct - bardzo dobrej jakości i obrzucona overlockiem, mulina DMC na sorterze (49 kolorów), dwie igły nr 26 i kolorowy schemat drukowany.
Przed majowym weekendem zaczęłam haftować - tu kolejne etapy pracy 
a po tygodniu miałam dość. Haftowało się ciężko - nitki mają tak zbliżone odcienie, że przy haftowaniu prawie nie widać różnicy (szczególnie, że haftuję przy sztucznym świetle), kilkakrotnie musiałam pruć co tak mnie zniechęciło, że haft poszedł w odstawkę. Po operacji oka miałam przerwę w haftowaniu, ale w międzyczasie u innego sprzedawcy na Ali znalazłam zestaw z kanwą drukowaną - dogadałam się ze sprzedającym i kupiłam samą kanwę. I to był strzał w 10! Pod koniec listopada (kiedy okazało się, że operacja drugiego oka będzie dopiero w styczniu) postanowiłam spróbować czy dam radę haftować w starych okularach lub bez nich.
Haftuje mi się świetnie - nadruk na kanwie jest bardzo dokładny - i tak wyglądają postępy w pracy:
5 stycznia 
8 stycznia
15 stycznia 
Tak jak pisałam w poprzednim poście, chcę wyhaftować jak najwięcej, bo po operacji znów będę musiała zrobić przerwę.

Splociku - kanwa 14 ct drukowana, wielkość schematu 277W x 200H krzyżyków, mogę podzielić się schematem, bo mam dwa.

8 komentarzy:

  1. Piękne, idziesz jak burza, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie cudny obrazek , nie martw się operacją kiedyś go skończysz . Jak dla mnie duży ten obrazek więc nie decyduję się go wyszywać, tym bardziej że mam już jednego UFOKA. Więcej za hafty z Coricamo się nie wezmę.
    Trzymam kciuki za pomyśle ukończenie obrazka i oczywiście za operacje !!!
    Elu zdrówka życzę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz, bardzo lubię takie zimowe domy. Idziesz jak burza, trzymam kciuki za operację. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kolejne cudo sie zapowiada!! już jestem zachwycona:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za dogłębną odpowiedź. :)
    Odezwę się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się doczekać efektu końcowego, pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie raz słyszałam, że jakoś drukowanej kanwy na Aliexpres jest naprawdę dobra. Super, że dzięki tej kanwie możesz haftować nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny wzór,będzie piękny haft 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...