Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 11 stycznia 2024

Remanenty 2023

 Porządkując zdjęcia na dysku zobaczyłam, że nie pokazałam Wam kilku prac, które wyhaftowałam jeszcze przed operacją oka. Tak więc dla pamięci pokażę je teraz. Tutaj pokazałam latarnię morską w liściu i pisałam, że dzięki pomocy koleżanek hafciarek zza wschodniej granicy zdobyłam schematy pozostałych dwóch obrazków. 
I tak powstała 
Oven 1270 The Lighthouse of Narsholmen
oraz 
Oven 1271 Yaquina Head lighthouse
a tu wszystkie trzy razem 
Oprócz tego powstał "Tęczowy kot" 
firma Joy Sunday Cross Stitch
Colourful Cat
kanwa 14 ct, drukowana
mulina DMC
nie jest jeszcze oprawiony, bo czeka na inne koty
oraz "Cat light and shadow" 
firma Joy Sunday Cross Stitch
kanwa 14 ct, drukowana
mulina DMC
przepraszam za pomiętą kanwę, ale niestety nie udało mi się go skończyć - zostało do zrobienia trochę konturów - z pewnością go skończę jak tylko zakończy się sprawa z oczami.

11 komentarzy:

  1. Remanent fajna rzecz zawsze znajdzie się coś fajnego, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Latarnie są świetne i wszystkie razem wyglądają super!!.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle piekne hafy, zwłaszcza tęczowy kot.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te haftu w liściach. :)
    Spotkałam podobne wzory i nawet przymierzałam się do ich wyszycia, ale to chyba plan na później.
    Koty fantastyczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęczowy kot to sztos!!! wszystkie prace są przepiękne, ale kot mnie wręcz zachwycił! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zauroczona tym tryptykiem z latarniami. Kolorowe koty wyglądają super, a ten kot w świetle już teraz bez konturów wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za te wszystkie hafty. Te z latarniami są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te liście! Tak samo jak pozostałe hafty :) Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafty !
    Tęczowy kot cudny 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...