Znajdziesz mnie tutaj

środa, 22 maja 2024

2 w 1

 U Reni w zabawie 

w tym miesiącu króluje 
U mnie powstała taka kartka - księga z okazji I Komunii świętej 
zapomniałam zrobić zdjęcie środka.
Prace, które powstały dotychczas 

Praca wpisuje się również w wytyczne zabawy u splocika 
gdzie obowiązuje 
Przysłowie:
"Ręka pracuje, głowa rozkazuje"
Cytat:
"Podstawowe składniki kreatywności są dokładnie takie same dla wszystkich: odwaga, czary, pozwolenie, wytrwałość, ufność -  a te elementy są dostępne dla wszystkich. To wcale nie oznacza, że twórcze życie zawsze jest łatwe, oznacza natomiast, że twórcze życie jest możliwe."  Elizabeth Gilbert
Wybrałam przysłowie, bo w głowie powstaje koncepcja, a ręce ją realizują.
Na koniec prace powstałe dotychczas w tej zabawie 

9 komentarzy:

  1. Śliczną kartkę wykonałaś na pamiątkę tej ważnej uroczystości. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, Elu, już sobie wyobrażam jaki musiał być ten środek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka- delikatna i elegancka:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta kartka i świetnie że pasuje do obu zabaw.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka, delikatna, bez natłoku dekoracji - takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...