Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 14 lipca 2024

Coś prostego - lipiec

Wróciłam z dwutygodniowego pobytu ze swatami nad naszym morzem. Na kołobrzeskiej plaży widziałam jak powstają  zamki z piasku  - niestety następnego ranka, po zamkach została tylko kupa piasku, bo ktoś zniszczył rzeźby.
Było wspaniale - odpoczęłam od zakupów, planowania posiłków, gotowania i całej codzienności. Dla swatowej przygotowałam taki malutki drobiazg 
i z tyłu 
Zawieszkę zgłaszam do zabawy u Reni - tu zasady 
gdzie w tym miesiącu obowiązują takie wytyczne 
u mnie koło żółte - igła i niebieskie - nożyczki. 
Pasuje również do świąt nietypowych:
- Światowy Dzień Dziadków i Osób Starszych
- Międzynarodowy Dzień Przyjaźni.
I wszystkie prace, które powstały dotychczas 
Miłej niedzieli Wam życzę. 

6 komentarzy:

  1. Cudna zawieszka! Super czasem gdzieś wyjechać i zapomnieć o "bożym świecie", nic lepiej nie regeneruje!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna zawieszka, wspaniała pamiątka , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, ze ja nie wpadłam, żeby się dopasować do kółeczka;) ale zrobiłaś przepiękną zawieszkę, będzie pamiątka fajnie spędzonego czasu:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka i jak miło z Twojej strony, że pomyślałaś o takiej pamiątce dla swatowej. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że miałaś okazję wypoczywać w Kołobrzegu, byłam tam w sanatorium, jest na prawdę co zwiedzać !!!
    Fajna ta zawieszka , myślę że Swatowej się spodoba takie podziękowanie za miło spędzony czas. Super że akumulatory naładowane. Jednak nasz Bałtyk jest piękny, co prawda pogoda i woda w Bałtyku nie zawsze nastraja optymistycznie, ale ja tam też zawsze odpoczywam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykła pamiątka z wakacji. Super zawieszka.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...