Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 23 lipca 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - lipiec

Splocik w swojej zabawie - tu zasady 
na ten miesiąc przygotowała nam: 
Przysłowie
Uporczywie szlifując żelazo, otrzymasz z niego igłę.
Cytat
"Tak wielu z nas wierzy w perfekcję, a przecież ona wszystko niszczy. Idealne jest wrogiem nie tylko dobrego, ale też wrogiem tego co realistyczne, co możliwe i co zabawne." - Rebecca Solnit 
Jeszcze przed wyjazdem na wczasy przygotowałam sobie małe hafciki 
które zabrałam ze sobą.
Codziennie po kilka krzyżyków wypełniałam kontury kolorami i tak powstały kwadraty do projektu "Kołderka za jeden uśmiech" 
Z przysłowia wybrałam wyraz "igłę", bo jak haftować bez igły?
A tu dotychczasowe prace w tej zabawie 

6 komentarzy:

  1. Przesłodkie hafciki , igłę to chyba każda, nas wybierała, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki, na pewno ucieszą maluszki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu super te hafciki i fajnie że nie siedziałaś z pustymi rękami na urlopie. Zresztą my Rękodzielniczki już tak mamy że wszędzie jakąś robótkę zabieramy. Nie wyobrażam sobie jechać gdziekolwiek i nic nie zabrać !!Dobrze że miałaś kontury wyszyte, choć też Cię niemało pracy kosztowały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne hafty, sprawią wiele radości. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze Minionki. Pracy dużo, ale jak to ładnie wygląda. Ciekawa jestem efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...