Znajdziesz mnie tutaj

środa, 16 października 2024

Kartkowanie z Ulą - październik + zaległości

 W zabawie u Uli - tu zasady 
w tym miesiącu obowiązuje mapka 
U mnie obrócona o 90 stopni, bo taki układ mi pasował i powstała taka prosta kartka 
Wykrojników mam całe mnóstwo, a kiedy przyszło wyciąć ten owal, to okazało się, że żaden nie pasuje i musiałam wycinać ręcznie.

We wrześniu kartkę zrobiłam, ale niestety nie doszłam do napisania posta, więc teraz Wam ją pokażę - może Ula uzna.
Wytyczną była 
Ponownie wykorzystałam hafcik "leżakujący" w pudełku 
i powstała taka kartka 
A skoro już nadrabiam zaległości, to zrobiłam też kartkę marcową, gdzie wytyczną był 
Wyhaftowałam takiego 
wzór pochodzi z gazetki 
The World of Cross Stitching nr 351
i powstała taka karteczka 
A tu wszystkie kartki razem 
No to jedna zabawa odrobiona.

2 komentarze:

  1. Nie wiem która piękniejsza, ptaszek zachwyca, stajenka wszystkie są przesliczne Eluniu, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o hafty to jest mega niezrównana, piękne są, wszystkie kartki wyszły super , mam nadzieję że Ula zalicz i te zaległe !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...