Znajdziesz mnie tutaj

środa, 25 września 2024

Choinka 2024 - wrzesień

 Nadal wykorzystuję różne hafty, które kiedyś powstały w zabawach blogowych. 
Do zabawy u Karoliny - tu zasady 
wykorzystałam hafcik wykonany w zabawie "SAL jesienny" u Rudej mamy 
i powstała taka karteczka 
Wreszcie zmobilizowałam się i zrobiłam brakującą kartkę za marzec. Wykorzystałam do niej hafcik wg wzoru Moniki  - Igiełki_MB - tutaj można go kupić 
i karteczka 
A tu wszystkie prace powstałe w tej zabawie 
Kartkę z choinką zgłoszę również do zabawy u splocika - tu zasady 
gdzie na ten miesiąc obowiązują:
Cytat:
"Twoja pasja czeka na odwagę, by nadrobić zaległości" - Isabelle Lafleche
Przysłowie:
Jeśli nie możemy czynić tak, jak byśmy chcieli, musimy czynić tak, jak możemy.
 Wybrałam cytat, a z niego słowa nadrobić zaległości.
Na koniec wszystkie prace powstałe w tej zabawie 
Wracam kończyć prace do pozostałych dwóch zabaw, w których biorę udział.

5 komentarzy:

  1. Jak widzę też wykorzystujesz stare hafty. Nie ma to jak mieć ich zapas. Tej choinki od Moniki nie wyszywałam ale tą latarenkę na choinkę już tak , Zgłosiłam kartkę z nią w lipcu 2024 nawet ją skomentowałaś. Co prawda haft wg tego samego wzoru ale już kartka inna. Możesz ja obejrzeć tutaj https://iwanna59.blogspot.com/2024/07/eba-i-choinka-lipiec-2024.html
    Jak nic obie Twoje kartki są świetne i super że zaliczyłaś nimi dwie zabawy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Twoja kartka Aniu mnie zainspirowała, bo zupełnie nie miałam pomysłu jak zagospodarować ten hafcik.

      Usuń
  2. Śliczne karteczki a ta z lampionrm taka cieplutka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki wykonałaś, a ta z lampionem jest urocza. :)
    Dobrze jest mieć w zapasie hafciki, w każdym momencie mogą przydać się.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...