Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 15 stycznia 2017

SAL xxx w ciemno - styczeń

Kolejna praca na ten miesiąc zrobiona - hafcik w zabawie u Eli 

Tak wyglądają tulipany bez kresek
 kanwa 16 ct biała, mulina DMC i Ariadna
haftowane podwójną nitką
a tu już skończone, wyprane i wyprasowane
i zaraz wskoczyły na karteczkę
bo jutro muszą ruszyć w drogę, żeby dotrzeć na czas do mojej bratanicy.
Wzorek haftowało się bardzo przyjemnie, może można byłoby zmniejszyć liczbę kolorów w kwiatkach i jak dla mnie trochę za długie są kreski backstitchy. Na kartkę mogą być, ale gdyby to miałoby być coś użytkowego to obawiam się, że nitki mogłyby się zaczepiać i zrywać.

Wśród obserwatorów witam serdecznie Anitę T. - miło mi będzie jeśli zostaniesz dłużej.

30 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Ci wyszła! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły Ci te tulipanki :) Mi się trochę pomieszały kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło :) ja jeszcze nie zaczęłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam hafcik uroczy, a juz karteczka z tym wzorem jest super, zachwyciła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne tulipany :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie zaczęłam, ale jak patrzę na kolory to wydają mi się niezbyt dobrane.,, nie wiem czy to kwestia zmiany muliny na ariadnę, bo widzę, że też nią wyszywałaś czy niedopracowanego wzoru...

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm ja wyszyłam pierwszy kwiat, ale zachwycający niestety nie jest. Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu powiem Ci że miałam podobne odczucia. Po pierwsze za dużo kolorów, nie lubię wyszywać pojedynczych krzyżyków w tak małym wzorze Poza tym nic to nie dało haft jest wg mnie za pstrokaty, I również uważam że backstitche są za duże , dla mnie w tym wzorku max na 3 krzyżyki.
    Ale fajnie że skończyłaś i w sumie a tej kartce prezentuje sie całkiem fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Eluniu! Karteczka z tulipankami Jest Przepiękna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda karteczka z tymi tulipankami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna karteczka:))))i jak się ładnie skomponowały tulipan z ramką:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwlekam z wyszyciem tych tulipanów, bo... mam te same uwagi co dziewczyny powyżej.
    Choć Twoja karteczka jest ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są :-) Choć uważam, że backstitche to w hafcie krzyżykowym kropka nad i, to w tym przypadku jakoś mi niezbyt pasują.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tulipanki są urocze, i ładnie je wkomponowałaś w karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka wyszla Ci pzreslicznie.
    A ja jestem chwilowo do tyłu z haftami i będę dopiero nadrabiać.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako wielbicielka tulipanów mam mieszane uczucia... Ale kartkę ładnie skomponowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny haft i wyjątkowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Добро пожаловать в угадайку))
    http://lana-vishivana.blogspot.com/2017/01/blog-post_12.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka. Ja niestety sie w tym miesiącu nie wyrobiłam z haftem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafcik pięknie prezentuje się na Twojej karteczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te tulipany, super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...