Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 13 grudnia 2016

Kartki świąteczne - odsłona ostatnia

W zabawie u Uli wytyczne na ten miesiąc były następujące: minimum 3 wytyczne z poprzednich miesięcy na jednej kartce.
A oto moje karteczki:
pierwsza -czerwony, bombka, gałązka choinki (nawet cała choinka), gwiazdka, zwierzątko (nie rogate), śnieżynka
i druga - czerwony, bombka, gałązka choinki, gwiazdka, gwiazda betlejemska (malutka na stempelku), śnieżynka
A tak wyglądają moje tegoroczne kartki zrobione w zabawach kartkowych:
na zdjęciu jest ich 40 szt. - kilka nie załapało się na sesję, bo już wędrują do adresatów.

Serdecznie dziękuję Uli i Ani za organizację zabaw kartkowych, bo dzięki udziałowi w nich mam wystarczającą - chyba - ilość kartek do wysłania.

26 komentarzy:

  1. Śliczniutkie karteczki :)
    Dziękuję za udział we wspólnym kartkowaniu :) Dziękuję za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i ta ilość ......... :) Kota haftowałam na wichtelkową zawieszkę kilka lat temu. Ja kartek nie mam...
    Pozdrawiam Elu przedświątecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i niezwykle bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są zachwycające! Jedtem zauroczona wszystkimi.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały dorobek, kot - choinka imponujący. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kartki! Ilość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádherné výšivky a krásne pohľadnice, ohromilo ma aj to množstvo :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu! Cudowne karteczki, świetny jest ten kot pod tą choinką. Zbiór kartek Imponujący - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow piękne karteczki zrobilas :) a ilość kartek rewelacyjna :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki a końcowa ilość zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu jak zawsze u Ciebie pięknie i perfekcyjnie a ta kolekcja jest imponującą. Cieszę się że pośrednio i ja się do tego przyczyniłam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja jestem noga w takiej twórczości, więc tym bardziej podziwiam i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki!
    Imponująca kolekcja - jest z czego wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Liczba kartek powala, a same kartki jedna piękniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. O matulu! Ileż dobra natworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki ☺ 40 szt - wow, napracowalas sie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne karteczki. A pomysł na robienie kartek przez cały rok jest na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja karteczek jest naprawdę imponująca i wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna "hurtowa" produkcja. Ja miałam około 50 szt ale nie zrobiłam im zbiorczego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. ten kocio-choinkowy wzór super jest, taki pocieszny! kartkowe szaleństwo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne karteczki i imponująca kolekcja 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Ile pięknych kartek, a ten wzór z kotem-choinką rewelacyjny, skąd Ty bierzesz takie kapitalne wzorki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...