Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 20 lutego 2018

Zaległości i podaj dalej nr 2

Dalszy ciąg zaległości - jednak tym razem nie haftowanych.
Nie pokazałam Wam jeszcze kilku opakowań czekoladek Merci, które zrobiłam dla mamy na potrzeby wizyt u jej lekarzy, a ponieważ wizyty wypadły w okresie przedświątecznym to powstały takie:

i czekoladownik
Plącze mi się jeszcze po dysku karteczka, którą robiłam w listopadzie do zabawy u Ani - niestety pozostałych dwóch nie zdążyłam zrobić
A teraz zaległe "podaj dalej".
Jeszcze w ubiegłym roku dotarła do mnie przesyłka od Kasi a w niej same śliczności
i bardziej szczegółowo: notatnik z haftowanym kotem, zakładka i karteczka
przydasie: schemat do haftu, kanwa, mulinki, dodatki do kartek
i coś dla ciała
Kasiu jeszcze raz serdecznie dziękuję za te wspaniałości i przepraszam, że tak długo trwało opublikowanie tego posta.
A teraz zgodnie z zasadami zabawy ogłaszam podaj dalej nr 2 u mnie.
Dwie pierwsze osoby, które w komentarzu pod tym postem wyrażą chęć otrzymania upominku ode mnie obdaruję własnym rękodziełem. Po otrzymaniu przesyłki osoby obdarowane zobowiązują się do ogłoszenia tej zabawy u siebie. Na wykonanie prezentów mam rok, a ponieważ przesyłkę otrzymałam w ubiegłym roku to daję sobie czas do świąt Bożego Narodzenia (tego roku). Będą jakieś chętne?
1.Katarzyna
2.Elżbieta K.

Przypominam, że są jeszcze wolne miejsca w mojej poprzedniej zabawie - tutaj a Danusię proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

12 komentarzy:

  1. Piękny prezent dostałaś,
    Chętnie się ustawię w kolejce po prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe opakowania na słodkości przygotowałaś :-)
    I fajne prezenty dostałaś!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty:) Można się jeszcze załapać do kolejki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu! Prześlicznie te pudełeczka odnowiłaś, Prezent wspaniały otrzymałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczności nam tu Eluniu pokazałaś. I super prezent na podaj dalej dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sa te opakowania na czekoladki . Prezenciki dostałaś superowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu, rewelacyjne te opakowania na czekoladki.
    Piękny prezent dostałaś.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...