Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 27 grudnia 2011

Pod choinką

znalazły się takie słodycze


a choinka stoi Tutaj - losowanie 16 stycznia.
Zapraszam serdecznie.

Czas pokazać prezenty z wichtela.
Dostałam piękny wiosenny obrazek wykonany haftem wstążeczkowym
cudną karczochową bombkę
uszyty woreczek na "skarby"
a w nim takie oto świąteczne zawieszki
i życzenia
Piękne prezenty dostałam i bardzo cieszy mnie to, że wykonane są technikami zupełnie mi obcymi więc mogę sobie dokładnie pooglądać, pomacać.A najważniejsze w tym wszystkim jest to, że są zrobione specjalnie dla mnie.
A teraz mogę już pokazać co ja przygotowałam dla innej koleżanki:
krzyżykowy obrazek
i karteczkę do kompletu
igielnik

scrapuszko
 zakładka do książki
coś słodkiego
taka kopertówka
 taka zwykła karteczka
no i oczywiście życzenia świąteczne
Mam nadzieję, że koleżanka również jest zadowolona z prezentu.
Dostałam też życzenia świąteczne od koleżanek z różnych forów
od Ani
od Danusi razem z kompletem szablonów do embossingu i stitchingu
od justy35
od Marty
od Megliken
a do tego dwa śliczne tagi

3 komentarze:

  1. Miło jest dostawać prezenty, a jeszcze milej jest je dawać :) Piękne rzeczy stworzyłaś, a najbardziej podoba mi się obraz z krzyżykowym tygrysem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Marta, bardzo lubię dostawać prezenty ale też bardzo lubię je dawać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty przygotowałaś i dostałaś Elu. Karteczki bożonarodzeniowe też piękne otrzymałaś - świadczą one o tym, że w wielu sercach masz stałe miejsce. A co do dostawania i dawania prezentów - mam takie samo zdanie jak Ty. danfi

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...