Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 6 grudnia 2011

Święta coraz bliżej

Wczoraj w skrzynce pocztowej znów znalazłam 3 pocztówki:
od Adama z USA - kartka puzzle
 od Liu z Korei
 od Eleny z Brześcia na Białorusi

Na forum zorganizowałyśmy sobie mały, krzyżykowy świąteczny RR. Dziś nadeszła pora na prezentację - oto moja serwetka pod choinkę
Moja koleżanka Ania mi ją uszyła - dziękuję :)), bo moja maszyna jakiś czas temu odmówiła współpracy - trzeba jej wymienić silnik.

Dziś mikołajki, a mnie odwiedził pan doręczający paczki - dostałam prezent z wymianki, którą na forum nazywamy Wichtelem. Nazwa wzięła się stąd, że zabawę tą kilka lat temu zaproponowała nam cioteczka mieszkająca w Niemczech i znająca ją pod tą nazwą.
Nie wiem jeszcze od kogo dostałam prezent (domyślam się po przeczytaniu danych nadawcy) ani co zawiera paczka, bo prezenty otwieramy wszystkie równocześnie 23 grudnia o 20.00. Tak wygląda
Teraz więc będę ćwiczyła się w cierpliwości...

Bardzo ucieszyłby mnie pod choinką taki prezencik:
tutaj rozdają - losowanie 22 grudnia

2 komentarze:

  1. ćwicz, ćwicz, ćwiczenia czynią mistrza :)
    And-ula

    OdpowiedzUsuń
  2. no to odliczam do 22 grudnia..... i życzę szczęścia

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...