Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Dosiego Roku

Wszystkim odwiedzającym moje skromne progi na Nowy 2012 Rok życzę samych tylko dobrych dni.
DOSIEGO ROKU!
Znów minął rok i kolejna rocznica moich urodzin. Ostatnio doszłam do wniosku, że im wyższa liczba przeżytych lat tym czas biegnie szybciej - ciekawa jestem czy Wy też tak macie czy to tylko moje odczucie.
Z okazji urodzin od koleżanek z forów dostałam wiele życzeń smsowych i mailowych - było mi bardzo miło, że tyle osób pamiętało o mnie.Jednak najbardziej ucieszyły mnie
podkładki od Ani

karteczka od Tereni

i karteczka ze świeczkami od Danusi
ta ostatnia na dodatek pięknie pachnie.

Na forum zakończyła się wymianka pod nazwą "wysyłamy kartkę świąteczną" - oto karteczki, które dostałam od koleżanek




2 komentarze:

  1. Śliczne karteczki Elu dostałaś i te "wymiankowe", i te urodzinowe. Niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie rokiem spełnionych marzeń. Życzę, by zdrówko Ci dopisywało, aby zmartwień było mało, byś pomysłów maiała wiele, no i by w końcu udało nam się spotkać w realu ;-) danfi

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość swoimi podkładkami. I Tobie, Elu, życzę Dosiego roku i do siego roku 2012.
    A mnie z każdym przeżytym rokiem czas biegnie szybciej i szybciej . Tyle ciekawych rzeczy mam do zrobienia, do zobaczenia, a czas goni jak szalony i wiecznie mi go brakuje. Andula

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...