Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 3 maja 2012

Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę "podaj dalej" u ComoLaLuz i właśnie wczoraj odebrałam z poczty przesyłkę.
Zobaczcie jakie  śliczności dostałam:
tak wygląda wszystko
a teraz szczegóły
szyty ptaszek-zawieszka - dołączy do rybki, którą kiedyś dostałam w jakiejś wymiance
śliczna materiałowa broszka
cudne kolczyki
 a teraz trochę przydasiów
śliczne serwetki z różami i papierki
 mulinki, guziki i wstążki
a na koniec coś dla ciała
Kasiu, jeszcze raz dziękuję Ci za niespodziankę - bardzo mi się podoba.


Kontynuując tę przemiłą zabawę... Zapraszam trzy pierwsze osoby, które chciałyby otrzymać miłą, niezobowiązującą niespodziankę do wpisania komentarza pod dzisiejszym postem z wyrażeniem chęci do udziału w zabawie.
Osoby te są zobowiązane do zorganizowania takiej samej zabawy u siebie na blogu.

Oto szczegółowe zasady:

1) Musisz posiadać blog.
2) Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3) Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.

ZAPRASZAM DO ZABAWY.





6 komentarzy:

  1. Ja się piszę:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, że przyłączyłaś się do zabawy :))

      Usuń
  2. Oj cieszę się bardzo, że moje prezenty przypadły Ci do gustu :) I jak ładnie na zdj. wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podobają - jeszcze raz serdecznie dziękuję :))
      Na zdjęciu ładnie wyglądają, ale w realu są jeszcze piękniejsze.

      Usuń
  3. Ooo, widzę że jeszcze nikt się nie zapisał poza Hobbystką ^^ No to ja się piszę, a co :P
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...