Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 27 września 2012

Brak mi czasu

Jakoś ciągle brakuje mi czasu na wszystko.
Ostatni tydzień i weekend spędziłam bardzo pracowicie. Miałam zamówienie na kartkę na ślub cywilny. Od sierpnia wiedziałam o tym, potem znajoma uściśliła termin i "zrobi mi pani coś takiego innego" - kocham takie zamówienia :( - no ale "klient płaci, klient wymaga". Bardzo długo nie miałam żadnej koncepcji aż w końcu wymyśliłam wzór kartki, kolorystykę ..i straciłam serce do roboty. Męczyłam się z tą kartką strasznie - same wiecie jak coś się robi gdy nie ma człowiek do tego serca i przekonania. Czas gonił, zbliżał się dzień ślubu i wreszcie skończyłam kartkę i pudełko do niej
 taka trochę inna sztaluga
z cytatem Asi
nie do końca jestem z niej zadowolona, ale znajomej się podobała.
Cały weekend poświęciłam na krzyżyki: dokończyłam zaczęty na spotkaniu kołderkowym  kwadrat - poleci do Czech, żeby wspomóc raczkujące dopiero czeskie kołderki tylko muszę jeszcze zrobić kilka karteczek dla dzieci i razem to wyślę
i wyszyłam taki szyldzik do kołderki dla 2-letniej Martynki
W ubiegłym tygodniu zapomniałam pokazać "przydaśny przydaś' jaki dostałam na spotkaniu od Reni , która jest specjalistką od zszywania maleńkich kawałeczków szmatek

A na koniec pokażę Wam jak moja Kiciata łapie ostatnie promienie letniego słońca



Kartkę i hafty zgłaszam na 58 Twórczy weekend  u Titanii i idę zobaczyć co nowego powstało u innych blogerek.

11 komentarzy:

  1. Elu, przyznam, że wierzch kartki wygląda słodko jak...... piernik ......wyścigówka wyszła Ci , a raczej .... wyjechała rewelacyjnie. Ciekawie wygląda z czarnymi oponami. Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu - kartka bardzo ładna i najważniejsze, że podobała się klientce :-) Hafciki też ślicznie wyszły. "Przydaśny przydaś" - bardzo ciekawy. Twoje Kiciata to przeurocza kocia dama. Pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Danusiu :))
      Masz rację: najważniejsze, że klientka zadowolona.

      Usuń
  3. Kartka ładna, choć rzeczywiście jakaś taka... nie Twoja ^^ Za to wyszywanki zdecydowanie Twoje, widać po perfekcji i ich uroku :) Patchworkowe "coś" zabawne i udane, bardzo mi się podoba :P A Kiciata - podobna do tych tygrysów na których się wyleguje :D
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka ładna, ale ten pomarańcz na ślub jakoś mnie nie przekonuje - sorry za szczerość :) Kiciuś słodziak straszny, a patchworek wyjątkowy i niepowtarzalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za szczerość - toż mówię, że nie do końca jestem z niej zadowolona.
      Teraz na blogach często dziewczyny odchodzą od bieli na ślub - zresztą to był tylko ślub cywilny, bo pan młody "z odzysku" :))

      Usuń
    2. czyli poligamia????? No to u sumie mężczyzna ma dwie ślubne: kościelną i cywilną.

      Usuń
  5. O ja! jak to jest brak czasu to ja chciałabym mieć takowy :)
    karteczka sztalugowa b. ładna, nie marudź :P mnie się podoba w tej falistej formie bo taka inna, oryginalna.
    hafciki świetne - zarówno balony jak i formuła.
    nie wiedziałam, że masz kota. fajnie, że go pokazałaś światu :) (no a przynajmniej ja go widzę poraz pierwszy:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta bardzo dziękuję :))
      Kiciatą pokazywałam światu w lutym - w Światowy Dzień Kota. Jak była mała to robiliśmy jej dużo zdjęć, a teraz to już stara kocica i nie chce pozować :)

      Usuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...