Znajdziesz mnie tutaj

środa, 19 września 2012

Tylko jedna karteczka

Zanim pokażę tytułową karteczkę mam trochę zaległości do odrobienia - uprzedzam: będzie dużo zdjęć.
A teraz do rzeczy: jakiś czas temu umówiłam się z Martą na prywatną wymiankę. Obiecałam Marcie zrobić na drutach chustę dla jej mamy - oto ona
no dobrze - chusta poleciała do mamy a co z wymianki będzie miała Marta? - nic.
Szybciutko więc zrobiłam dla niej narożną zakładkę
i karteczkę z makami, która Marcie tak bardzo się podobała
a na koniec bilecik z wiadomością
Marta niedawno pokazała u siebie na blogu takie właśnie bileciki (po angielsku mini makes) - bardzo przydatna rzecz, żeby dołączyć parę słów do przesyłki, a przy okazji można wykorzystać kawałki papierów, które nieraz zostają po produkcji kartek. Było też coś dla ciała, ale zapomniałam sfocić :))
A teraz pokażę Wam co dostałam od Marty
 przecudne, ręcznie malowane lampioniki
trochę szczegółów


 na lampionikach napis "róża" w różnych językach
cudne - prawda?
Bardzo mi się podobają i jeszcze raz bardzo Ci za nie Marto dziękuję:))
Oprócz tego gazetka robótkowa
i bilecik
no i coś dla ciała - pudełko różnych herbat
Piękne prezenty, prawda?
Marta bardzo, bardzo dziękuję.

W sobotę i niedzielę byłam na kolejnym spotkaniu szyciowym kołderkowych cioteczek - było jak zwykle wspaniale: trochę pracy (ja, bo te co szyją to dość mocno się napracowały - uszyły pięć kołderek), trochę ploteczek, trochę jedzenia. Akumulatory naładowane na całą zimę, bo następne spotkanie dopiero na wiosnę.

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartki dla faceta na 50-te urodziny - wybrała sobie kamizelkę więc zrobiłam ją dla niej
i w środku

z karteczką tą zgłaszam się na 57 Twórczy weekend u Titanii i idę zobaczyć co nowego powstało u innych dziewczyn - Was też serdecznie zapraszam, bo warto.

20 komentarzy:

  1. bogactwo prezentów i.... zabezpieczenie na jesienno-zimowe długie wiecory w postaci wyśmienitej herbaty ( Marta zapewne jest herbaciarą, bo wybrała dla Ciebie dobrą markę herbat). Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, na jesienne chłody jestem zabezpieczona - bardzo lubię tę markę herbaty :)

      Usuń
    2. ..... karteczka nie dotarła jeszcze do adresata :(

      Usuń
  2. Jak zwykle wspaniale tu u Ciebie :) Chusta piękna, cieszy oko. Karteczki rewelacyjne, zakładka do książek piękna :) Prezenty od Marty już oblukałam na jej blogu, ale powtórzę i tutaj - śliczne :) A kartka - kamizelka bardzo mi się podoba, jest prosta i pomysłowa :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaiu, bardzo dziękuję - miło, że moje pracki się podobają :))

      Usuń
  3. Piękne prezenciki na wymiankę a karteczka z krawatem super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. obficie tu u Ciebie :)bardzo pracowity to był okres :) bardzo podoba mi się malowane szkło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) - mnie też się bardzo podoba i dlatego prosiłam Martę o nie.

      Usuń
  5. Piękny dorobek: Twoje chusty i hafty zawsze są najwyższej próby i zawsze też są wspaniałym prezentem. Ty również otrzymałaś piękny prezent. Karteczka - kamizelka również jest piękna, ale Ty innych nie robisz. :-) Pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymiankowe prezenty bardzo piękne i dopracowane!
    Bardzo podoba mi się kartka-kamizelka dla faceta idealna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że kamizelka się podoba i dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  7. Piękne prezenty wymiankowe.
    Świetna męska kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka-kamizelka bardzo oryginalna, nie widziałam nigdzie tak otwieranej :-) A i chusta, jaką stworzyłaś dla mamy Marty jest pięęęękna! Szkoda, że ja tak nie umiem działać.. Ale za to mogę podziwiać Twoje piękne prace :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pomysł na kartkę znalazłam gdzieś w necie, ale niestety nie pamiętam gdzie.

      Usuń
  9. fajna ta kartka garniturowa - paski idealnie oddają tkaninę no i te otwierające się klapy

    mama zachwyca sie chusta, widziałam na skypie jak się nią otula. sprawiła jej wiele przyjemnosci. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dziękuję :))
      Cieszę się, że mama zadowolona z chusty :))

      Usuń
  10. Ale wysyp! Bardzo pomysłowa kartka. Piękna chusta i prezenty!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...