Znajdziesz mnie tutaj

czwartek, 11 października 2012

SAL - słodkie pierniczki

Agneta na swoim blogu zaproponowała wspólne wyszywanie takich pierniczków
zgłosiłam się, bo bardzo mi się spodobały - tym bardziej, że termin na wykonanie jest dość odległy - dobrze byłoby skończyć przed końcem roku :))
Minęła już 1/3 października i czas byłoby zacząć wyszywanie.
Na razie przygotowałam sobie warsztat pracy
mulinę dobierałam posiłkując się przelicznikiem - zawsze mogę zmienić w trakcie wyszywania jeśli nie będzie mi się podobać. Kanwa 16 polska kolor beż - fatalnej jakości, ale myślę, że w takich maleństwach będzie ok. Przynajmniej jednego pierniczka chcę wyszyć na kanwie plastikowej - ten będzie większy, bo mam tylko kanwę 14 - zobaczymy jak to wyjdzie.


10 komentarzy:

  1. Powodzenia przy pierniczkach :) Ja też je wyszywam :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie wyglądają..... ciekawe czy dotrwają do świąt :)... Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ta ich smakowitość mnie skusiła - kocham słodycze :))

      Spokojnie dotrwają - żebym tylko zdążyła je wyszyć :)

      Usuń
  3. Elu będę trzymała kciuki za powodzenie w wszyszywaniu pierniczków. Znając Cię, jestem pewna, że zakończy się powodzeniem. Pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pierniczki, chociaż sądzę że na mojej choince szybko by ich zabrakło ;) Moja 2,5 letnia bratanica wszystko co przypomina słodycze pakuje do buzi, więc i pierniczki prędzej czy później by tam trafiły :D
    Miłego wyszywania :)
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi ślinka cieknie do tych pierniczków, ale na Sal się załapię - za dużo zaległości... Będę podziwiać i dopingować!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...