Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 19 listopada 2012

Imieninowo

Ślązaczka z urodzenia a obchodzi imieniny?!
Otóż w moim domu rodzinnym obchodziło się imieniny, a zresztą urodziłam się 31 grudnia i świętowanie urodzin w takim dniu zupełnie mija się z celem. Część gości przychodziła dzień wcześniej - bo jutro idziemy na bal, część gości w dniu urodzin, a jeszcze jedna część w Nowy Rok - nie do życia, bo wczoraj byli a imprezie. Z tego powodu stwierdziłam, że będę obchodziła imieniny, tym bardziej, że jak wyszłam za mąż to okazało się, że teściowa również urodziła się tego dnia i na urodziny chodziliśmy do niej.
Skoro więc obchodzę imieniny to zapisałam się na wymiankę  "Kartka na imieniny"  u t-reni.
Dostałam karteczki
od Ani
od Justyny (tynki)
od Justyny (Jazz)

bardzo ciekawa jest w środku
zdjęcie pochodzi z blogu Justyny (mam nadzieję, że mi wybaczy podebranie :)) )
od Teresy

od Bożenki
od Gosi
od Wioli
od Xymci-dm
od Ewy
od Moniki
od Danusi
od Diany


Dziewczyny bardzo, bardzo serdecznie dziękuję Wam za śliczne karteczki i piękne życzenia.:))

Muszę się jeszcze pochwalić prezentem, który zrobiła mi moja koleżanka Ania
  wspaniały zestaw 24 mulinek DMC wraz z książeczką z wzorkami
i własnoręcznie przez Anię upieczony pierniczek z moim imieniem
 Aniu, bardzo serdecznie dziękuję :))






16 komentarzy:

  1. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Elu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ale superaśne prezenty dostałaś :) Widzę, że na kartkach się nie skończyło ;P Oczywiście dołączam się do życzeń, wszystkiego co najlepsze, a przede wszystkim mnóstwo twórczego zapału i masy pomysłów :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - prezenty super - bardzo lubię dostawać prezenty (dawać też).
      Bardzo dziękuję Kasiu :))

      Usuń
  4. Moc serdeczności imieninowych :-) Pozwolisz jednak Elu, że dla mnie (jako rodowitej Ślązaczki) najważniejsze będą Twoje urodziny i te będę w szczególny sposób świętowała ;-) A kartki i prezenciki dostałaś urocze. Pozdrawiam danfi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :))
      Mogę świętować i imieniny i urodziny - każda okazja do dostawania prezentów jest dobra :))
      A prezenty rzeczywiście są super :))

      Usuń
  5. Ja również na urodziny się wpraszam Elu, a dziś ściskam imieninowo.
    Każda okazja dobra do świętowania. moim zdaniem :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, Ty to masz blisko więc możesz wpaść na kawę w realu :))
      Dziękuję bardzo :))

      Usuń
  6. Jeszcze raz :wszystkiego najlepszego:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze raz tego co najlepsze!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz - wszystkiego dobrego i STO LAT!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...