Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 5 kwietnia 2013

Postwielkanocne echa

Dopadła mnie jakaś "niemoc twórcza" - zupełnie nie mam ochoty na robienie kartek.
Przed świętami siadłam, powyciągałam papiery, przydasie, narzędzia - poprzekładałam trochę i tak trochę na mus (skoro zapisałam się na wymianki to trzeba się wywiązać ze zobowiązania) zrobiłam kilka kartek świątecznych.W tym miejscu przepraszam wszystkie koleżanki, którym nie wysłałam życzeń - nie dałam rady zrobić więcej kartek. Obiecuję, że na następne święta postaram się poprawić :).
Dobiegła końca wymianka "Wesołe kolorowe jajeczka" na jednym z forów - oto moje karteczki




a takie dostałam




Dostałam też życzenia od koleżanek z blogów i nie tylko
od danfi
od Anduli
od kundzi
od xymci-dm
od justy35
od Ingree
od Titanii
Najserdeczniej wszystkim dziękuję za pamięć, piękne karteczki i ciepłe życzenia.
Te moje jajeczka zgłaszam do Twórczego weekendu u Titanii.

1 komentarz:

  1. znajome papierki na kartkach:) Rewelacyjne prace tworzysz, Elu. Całe piękno tkwi w umiarze:)
    Andula

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...