Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 9 kwietnia 2013

Retro Koci SAL 2013 - kwiecień i candy w studio75.pl

Nadeszła pora na pokazanie kolejnego kota
 
 nitki Ariadna dobierane wg zamiennika, oczka perełki Jablonex
a tu prezentuje się w całej okazałości razem z kolegami.


Czy ktoś wie jak zmienić ustawienia, żeby jakakolwiek publikacja na stronach pokazywała się na stronie głównej? - będę wdzięczna za pomoc :)

Na pólkach studio75.pl wkrótce zagości nowa kolekcja papierów "Special moments".

Papierki są do wygrania w candy - losowanie 16 kwietnia.

12 komentarzy:

  1. Mam ten sam problem - póki co rozwiązuję to w ten sposób, że wklejam zdjęcia 2 razy - raz na głównej i 2 raz na odpowiedniej podstronie ;/
    A kociak prześliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Właśnie chciałam uniknąć podwójnego wklejania zdjęć, ale widocznie się nie da.

      Usuń
  2. Ja z kiziorkiem nie zdążyłam w tym miesiącu, Twój wyszedł fajniusi, chyba użyłaś innych kolorków niż podane we wzorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :0
      haftowałam Ariadną, kolory dobrałam wg zamiennika (prawie 100% zgodność)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że ten nasz kwiecień nie będzie taki deszczowy, jak w Twoim kalendarzu.
    Pięknie się razem prezentują Elu.

    Ps. Papiery ładne, życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :)
      Z tego co widziałam, to meteorolodzy zapowiadają taką parasolową pogodę do niedzieli, a potem ma już być tylko lepiej :)

      Usuń
  4. Też chciałam zwrócić uwagę na deszczową-mokrą aurę kwietnia AD 2013. Koci kwartet prezentuje się wytwornie. CZekam na kolejne dostawki :) Andula

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten kociak :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kociaki :) i jakie piękne krokusy u Ciebie zakwitły :) pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję :)
    Te koty bardzo mi się podobają, a im jest ich więcej już wyszytych tym efekt jest ładniejszy.
    A krokusy takie śliczne wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...