Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wyróżnienie

A właściwie dwa wyróżnienia.
Pierwsze dostałam ponad miesiąc temu od Natalii - nie wiem czemu nie widziałam komentarza Natalii wcześniej, znalazłam go przypadkowo szukając innego - za co Natalię serdecznie przepraszam.
A drugie dostałam od Danfi  - koniecznie odwiedźcie jej blog, bo robi przecudne kartki i pudełeczka.
Jest mi niezmiernie miło, że moje prace zostały docenione i bardzo gorąco obu dziewczynom za to dziękuję.

Zasady: „Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Natalii:
  1. Dzwonisz czy wysyłasz sms-y ? najczęściej dzwonię
  2. Ulubiony smak gumy do żucia ? nie lubię gumy do żucia
  3. Grać w grę czy czytać książę ? zdecydowanie czytać książkę
  4. Ulubiona książka ? "Ania z Zielonego Wzgórza" i następne tomy
  5. O której wstajesz ? 6 -7 rano
  6. Spacer czy przejażdżka ? spacer
  7. Diesel czy benzyniak ? nie mam samochodu więc mi to obojętne
  8. Mięso czy warzywka ? lubię to i to, ale chyba bardziej mięsko :)
  9. Na Wspólnej czy M jak Miłość ? oglądam obydwa i trudno byłoby mi wybrać
  10. Legalnie czy na kocią łapę ? legalnie
  11. Szkło czy plastik ?szkło
Pytania od Danusi:
  1. Jaka technika z tych, w których tworzysz swoje prace, jest Twoją ulubioną? haft xxx i matematyczny oraz drutowanie
  2. Od kiedy zajmujesz się rękodziełem? właściwie od zawsze, początkowo haftowałam xxx, potem w latach kryzysu robiłam znajomym swetry na drutach a kiedy nauczyłam się obsługi komputera i odkryłam haft matematyczny przyszła pora na kartki
  3. Co sprawiło, że zaczęłaś tworzyć własne prace? chęć sprawdzenia się
  4. Z której/których pracy jesteś najbardziej dumna? właściwie z żadnej nie jestem do końca dumna, w każdej widzę coś co można zrobić inaczej lub lepiej
  5. Dlaczego założyłaś bloga? właściwie to nie wiem, to był impuls
  6. Co, poza robótkami, sprawia Ci największą przyjemność? czytanie książek
  7. Czy uważasz, że w blogowym świecie można znaleźć realną, prawdziwą przyjaźń lub przynajmniej dobrą znajomość? myślę, że dobrą znajomość tak
  8. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? moja rodzina
  9. Jakie kolory lubisz? czerwony we wszystkich odcieniach
  10. Twoja ulubiona pora roku? właściwie lubię wszystkie - każdą z innego powodu
  11. Jaka niespodzianka sprawiłaby Ci największą przyjemność? uwielbiam niespodzianki i cieszę się z każdej. A najbardziej cenię  niespodziankę zrobioną specjalnie dla mnie
Nominację kolejnych blogów zostawiam na później, bo muszę pomyśleć - jest tyle wspaniałych blogów, ale niestety nie wszystkie mogę nominować.

10 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ,GRATULUJĘ. Moim zdaniem na pyt:Z której/których pracy jesteś najbardziej dumna? właściwie z żadnej nie jestem do końca dumna, w każdej widzę coś co można zrobić inaczej lub lepiej...... powinnaś odpowiedzieć : Z każdej mojej pracy jestm dumna, w każdej widzę dzieło ..... bo to dzieła. Andula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu - miło mi, że tak odbierasz moje "wytworki"

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień - w pełni zasłużonych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wyróżnień, bo wszystkie Twoje prace są ładne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Elu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...