Znajdziesz mnie tutaj

środa, 1 stycznia 2014

Nowy Rok i TUSAL 2014 - odsłona 1

Wszystkim tu zaglądającym życzę szczęśliwego Nowego Roku, niech spełniają się marzenia, niech dopisuje zdrowie, szczęście i miłość, a wena niech Was nie opuszcza przez wszystkie 365 dni.

Wczoraj przybył mi kolejny rok. Moje koleżanki pamiętały o mnie i przesłały mi życzenia urodzinowe
Danusia
Andula
Serdecznie Wam dziewczyny dziękuję za pamięć i piękne życzenia.

A dziś zaczął się nowy rok i zaczynamy nową zabawę TUSAL-ową.
Tak wygląda mój słoiczek - jeszcze nie ozdobiony a już się napełnia
słoik został z ubiegłego roku tylko muszę pomyśleć nad jego ubrankiem


17 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia urodzinowe! Uśmiechu, szczęścia i nieustającej weny twórczej!:) I jeszcze życzę ci radosnego i szczęśliwego Nowego Roku z marzeniami o które warto walczyć, z radościami którymi warto się dzielić, z przyjaciółmi z którymi warto być i z nadzieją bez której nie da się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, przyjm najserdeczniejsze życzenia urodzinowe.Zdrowia, szczęścia, pomyślności i dużo weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku 2014 życzy Wanda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu - spóźnione ale szczere życzenia do Ciebie ślę. Szczęścia, zdrowia, czasu na swoje pasje i spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsze życzenia urodzinowe i noworoczne! Niech Ci się szczęści i wiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że urodziłaś się w Sylwestra:) wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że karteczka dotarła i że się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie sto lat haftując :-) życzę samych przyjemnych chwil podczas uzupełniania słoiczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki wykonałaś, piękne kartki otrzymałaś.
    Tobie i Twoim bliskim, życzę dobrego Roku, lepszego od tego, który minął i niech spełnią się wszystkie marzenia. :)))
    Oddzielnie najlepsze życzenia urodzinowe dla Ciebie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...