Znajdziesz mnie tutaj

środa, 29 stycznia 2014

Smalls SAL i karteczka dla Nikoli

Dziś ostatnia środa miesiąca więc pora pokazać hafcik w Smalls SAL-u 
"Wybudowałam" sobie kolejny domek - to już 10 odsłona SAL-u "Domki CCN"- do kompletu brakuje mi jeszcze dwóch, a potem będę mogła mieszkać co miesiąc w innym domu :))

 wzór firmy Country Cottage Needlework "February Cottage"
kanwa 16 ct, mulina Ariadna wg zamiennika
taki trochę słodki, chyba walentynkowy. Cały czas myślę o tym jak później zagospodarować te domki, bo każdy jest na osobnym kawałku kanwy - mile widziane propozycje. :)

Zrobiłam też karteczkę dla Nikoli, o której pisałam tutaj - mam nadzieję, że jej się spodoba
kartka schodkowa
papier z zestawu z Lidla, grafika z sieci, napisy od jolaggWikuchy

19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, taki walentynkowy ten domek, sporo w nim serduszek ;)
    Karteczka piękna, na pewno sprawi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Самый романтичный домик готов!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka cudna. Nikola będzie zachwycona.
    Moja kartka jeszcze w proszku.
    Pozdrawiam. ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten domek, to domek miłości :)
    Karteczka fikuśna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek jest uroczy, choć różówy ;-) Karteczka na pewno sprawi Nikoli wiele radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radość będzie nie do opisania :) Czynisz dobro :) cudownie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy domek! Ja robię zawieszki.,może to jest pomysł na Twoje domki;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam takie misterny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę! też uczestniczysz w małym salu :) jak miło że ktoś jeszcze z naszych rejonów :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the idea of a house for every month! It's nice and bright, which those of us who suffer winter in February will need. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace bardzo ładne
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. A sweet little house for this month's Smalls SAL.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z domków zrobiłabym zawieszki i każdego miesiąca wieszała odpowiedni obrazek.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...