Znajdziesz mnie tutaj

wtorek, 22 kwietnia 2014

Święta, święta... i po świętach

 Bardzo gorąco dziękuję za wszystkie życzenia i te składane tu na blogu i te pisane w karteczkach, które do mnie wysłałyście.
A takie karteczki dostałam od blogowych i forumowych koleżanek:
pierwsza była od Anduli, ale trudno się dziwić skoro miała do przebycia tylko kilka przystanków autobusem :)
od Danusi (danfi)
od Darii (Etoile)
od Grażyny (Grażki)
Grażyna nie robi kartek za to pięknie szyje więc do kartki dołożyła takie dwa wspaniałe patchworkowe jajca
od Magdy (Megliken)
od Justyny (justa35)
od Bożeny (Eny)
od Agnieszki (chanya13)
 od Tereni
od Beaty (Xymcia-dm)
od Lidii (Czarnej Damy)
i szydełkowy zajączek

Jeszcze raz pięknie wszystkim dziękuję.

13 komentarzy:

  1. Ale Cię dziewczyny zasypały życzeniami :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda i bardzo się cieszę, bo uwielbiam dostawać kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłe gdy ktoś o Tobie pamięta, uwielbiam kartki na święta a nie znoszę smsów. Śliczne te karteczki, zdolne dziewczyny.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję otrzymania tylu pięknych karteczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kareczki,a moja nie dotarła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś śliczne kartki. Ja też lubię je dostawać i wysyłać.
    Elu, komunijny obrazek skończony i jest w oprawie; pokaże już gotowy.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda! Wspaniałości same!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne karteczki dostałaś Elu. To miłe kiedy tylu ludzi o nas pamięta :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne :) ja również dziękuję za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...