Znajdziesz mnie tutaj

środa, 28 grudnia 2016

Kartki - ostatnie w tym roku

W gronie moich znajomych koniec roku obfituje w przeróżne okoliczności, na które powstały karteczki
dla swatowej
na chrzest mojego wnusia Jasia
i torebka na kartkę
czekoladownik dla znajomej mamy
i w środku
siostrzenicy męża obiecałam na urodziny torebkę
w środku kolejna torebka
a w niej załącznik na realną torebkę
kolejny czekoladownik - dla mamy
dla kołderkowej cioteczki - Sanny
dla sąsiadki mamy
dla kołderkowej cioteczki - Ilony
dla znajomej mamy
dla księdza proboszcza w parafii mamy
opakowanie czekoladek Merci dla lekarki mamy
imieninowa dla Ewy - hubki
 życzenia świąteczne dla znajomej mamy
i środek
po lewej przykleiłam życzenia.

Na dziś wystarczy - czy dotrwał ktoś do końca?

10 komentarzy:

  1. Piękne kartki - maszynka przydatna w takiej hurtowej produkcji.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu nie wytrwać, jak tyle pięknych prac pokazujesz:) Chcę wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ale się napracowałaś - super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się napracowałaś! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, pracy dużo, ale efekt wyśmienity.
    Wszystkiego naj... w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany ile karteczek, normalnie hurtowo :) Najlepsza jest ta z torebką, w torebce i z dodatkiem na torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne te karteczki! Są przepiękne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dotrwałam i wszystkie piękności podziwiałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kolekcja pięknych prac, Elu zarówno karteczki jaki i czekoladowniki bardzo ładne, podziwiam
    Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...