Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 30 grudnia 2016

Remanent 2016

Zostało mi do pokazania Wam jeszcze kilka prac.
W ubiegłym roku nasza blogowa koleżanka Justyna z okazji swojego zamążpójścia przygotowała pamiątkowy zeszyt, w którym chętne blogerki miały wpisać życzenia dla małżonków
Zeszyt wyruszył w drogę jednak niestety gdzieś zaginął - wielka szkoda.
Na szczęście Justyna postanowiła go reaktywować. Jednak tym razem na innych zasadach - to nie zeszyt miał wędrować lecz my miałyśmy wysłać Justynie kartki do segregatora.
 I tak powstała kartka z okazji ślubu
lecz od tego wydarzenia minął już rok więc zrobiłam kartkę z okazji rocznicy
a zanim zdążyłam je wysłać urodziła się Kornelcia więc i dla niej zrobiłam kartkę
Mam nadzieję, że Justynie spodobały się moje karteczki.

I kolejna praca do pokazania - metryczka dla wnuczki mojej sąsiadki
i oprawiona


Życzę Wam szampańskiej zabawy sylwestrowej 
i szczęśliwego Nowego 2017 roku.


13 komentarzy:

  1. JAKA CUDNA METRYCZKA,ELUNIU DZIĘKUJĘ ZA KARTECZKĘ

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki i metryczka!
    Samych szczęśliwych chwil w Nowym Roku, w zdrowiu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace !
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynka z pewnością zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu! Karteczki są Urocze ,to na pewno się spodobały, A Ta metryczka jest po prostu prześliczna - Pozdrawiam Cię Gorąco i Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, będzie mieć Justynka i jej córcia świetną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna metryczka! Będzie wspaniałą pamiątką! I karteczki również! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. CUdna karteczka!
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Spełnienia marzeń i realizacji postawionych sobie celów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałych kreatywnych dokonań,
    mnóstwa pięknych inspiracji
    i czasu na realizację wszystkich planów w nadchodzącym roku 2017 - Ania :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną pamiątkę zrobiłaś dla Justyny, a te nóżki na metryczce są takie fajniutkie, a sama metryczka śliczna.

    Pomyślności :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluniu wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku i spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...